sobota, 29 czerwca 2013

Codzienne nawilżanie z kremem Hydrain 2 od Dermedic

Witajcie!
Ależ ten czas pędzi, dopiero co zaczynał się czerwiec a tu już będzie za chwilę lipiec. Nie mam czasu praktycznie na nic :( Ale nie o tym miałam pisać. Dziś chcę Wam przedstawić mój codzienny, wieczorny krem Hydrain 2 od Dermedic.





Producent nazywa go kremem o przedłużonym działaniu, zaleca do codziennej pielęgnacji skóry odwodnionej, suchej, wrażliwej i nietolerującej tradycyjnych kosmetyków. Może być stosowany podczas leczenia trądziku różowatego i młodzieńczego. Jak to przeczytałam, pomyślałam "ooo taaak, to jest krem dla mnie". Producent zapewnia, że regularne stosowanie rano i wieczorem zapewni nam intensywnie i długotrwale nawilżoną skórę.

Krem zamknięty jest w szklanym słoiczku, z plastikową nakrętką. Sam wygląd opakowania jest prosty, kojarzy się właśnie z marką apteczną. Pojemność opakowania wynosi 50 gram i kosztuje około 42 zł. Piszę około, dlatego, że bardzo często są na niego promocje w SuperPharm i można go dorwać za 21-22 zł.

Krem jest gęsty, ma biały kolor, jest również dość tłusty. Nie nadaje się pod makijaż, dlatego najlepiej stosować go na noc. Rano buzia jest nawilżona, choć nie są to spektakularne efekty, jednakże dłuższe stosowanie kremu faktycznie powoduje, że skóra nie jest odwodniona. Co ważne, krem nie podrażnia skóry, jest hypoalergiczny. Specjalny skład kremu ma za zadanie wiązać i zatrzymywać cząsteczki wody w głębokich warstwach naskórka i hamować parowanie wody z powierzchni skóry.






Kremu używam od dawna, jednak wolałam jego starszą wersję, porównywałam ją do Aqualia Thermal od Vichy. Skład miał niby ten sam, zmieniono jedynie opakowanie, jednakże ja widzę różnicę także w działaniu. Podsumowując, jest to dobry krem, którego z przerwami używam od kilku lat, faktycznie czuć nawilżenie, nie uczula, jest bezzapachowy, i co ważne, ma przyjazną cenę. 

A Wy jakie kremy nawilżające stosujecie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki, że zaglądasz. Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz :)