środa, 5 czerwca 2013

Wszyscy mają bloga, mam i ja :)

Witajcie!
Nadeszła wiekopomna chwila, założyłam pierwszego w życiu bloga... uff.... Powstał pod wpływem impulsu, z chęci dzielenia się z Wami moimi odkryciami kosmetycznymi. Jeśli spodziewasz się tu pięknych zdjęć makijaży, to niestety ich nie znajdziesz. Nie dlatego, że mi się nie chce, oj nie, ale póki co używam jedynie skromnego kompaktu, który nie zawsze daje radę z wiernym oddaniem kolorów, ale stara się jak może ;) Na nowy sprzęt będę dzielnie zbierać albo jakiś św. mikołaj to przeczyta albo w totka wygram :)
Niemniej jednak, jest chęć i zapał do tego, żeby pokazać Wam jak najwięcej i mam nadzieję, że mi się to uda.
Krytyka mile widziana ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki, że zaglądasz. Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz :)